torsdag 23. mai 2024

 MIN GAMLE OG LITT SKJULTE BLOGG

ET HALVT ÅR OMTRENT!

Slik kan det gå med gamle og litt skulte blogger !! En kaster seg ut i nye måter å kommunisere på og bloggen har aldri hatt mange følgere.  Omtrent et halvt år har gått siden siste blogg-innslag. Men kanskje nettopp derfor skal den få tikke og gå- leve sitt liv og være en liten hilsen ut i eteren. 

Et halvt år med liv og nye erfaringer - et par måneder med hybeltilværelse på min gamle skole SFHS, treningsleir på Tenerife en måned og ellers liv og røre.

Joda !

Jeg tok meg i å smile idag. Hadde kjøpt en haug med planter til alle mine potter i hagen. Svei av noen kroner der- men så gir det så mye glede ! Og jamen fikk jeg ikke planta ut blomster både her og der før Tora torden kom og sveipa over landskapet med regn og lyn. Hele dalen bare sto og bivra etter lang tid med herlig , men tørt vær. 

Dette tunet mitt ! Her er lagt ned så mye omtanke og så mye kjærlighet.  Det lyser av små overraskelser både her og der. Jeg får noen treningsøkter  her ! Vakkert er det mellom fjellene Hattefjell og Skorve !

Her er en liten hilsen fra Kivletunet til akkurat DEG !

GOD SOMMER!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar