fredag 15. juli 2022


EN LITEN JULIHILSEN FRA KIVLETUNET


Det er høysommer i tunet og - ja- vakkert.

Venner kommer og drar.

Litt Airbnb-gjester er her også.

Jeg sysler og prøver å få med meg alle disse vidunderlige tingene som skjer.

En rose dukker opp her - en busk blomstrer der. 

Lyset over nye og gamle hus... Fjell- og ikke minst soloppganger og solnedganger.

Det blåser ganske mye for tida- og ikke sommer/sommer - men fint likevel !

Så en hilsen går fra meg til deg - på den litt godt gjemte bloggen min 


Atelieret - Sva Marga- litt skjer her inne.

 

Hurdalsroser og tenketårn





Blomster og lys



Denne rosa fikk jeg engang av Egil som ikke lever lenger nå






3 kommentarer:

  1. Så nydelig det er der nå ❤️

    SvarSlett
  2. Så fint Bente! Tenker på deg 😊

    SvarSlett