søndag 22. mai 2016

Mai- vakker og kontrastrik

MAI- VAKKER OG KONTRASTRIK


Så kommer denne vidunderlige vakre mai.
Som et under hver gang.
Hos meg har den gitt både sorg og glede.
Det som var så levende og lovende tok en slutt.
Et år har jeg gått gjennom nå uten min kjære skole. 
Det er både riktig og samtidig rart.
Så mange rom som skal fylles.
Så mange nye rytmer som skal finnes.

Slik er livets utfordringer.
Jeg kan godt synge:

MY LIFE HAS BEEN A TAPESTRY OF RICH AND ROYAL DUE
AN EVERLASTING 
VISION OF THE EVERCHANGING VIEW
OF WONDROUS WORD AND MAGIC
IN BITS OF BLUE AND GOLD
A TAPESTRY TO FEEL AND SEE
IMPOSSIBLE TO HOLD

Det er ikke for ingenting at festivalen her i tunet heter

KIVLEFESTIVALEN
På livet laus i ord og toner.

Nå er datoen fastsatt:
26. til 28. august.2016

Fredag blir det konsert med Jon Solberg fra Ni Liv - pluss overraskelser.
Lørdag blir det kåser med Åshild Ulstrup. Et program med  ord og toner satt sammen av Vidar Ytre-Arne og meg. Åpen scene og mangt mer.
Søndag blir det gudstjeneste -også med overraskelser.

Nærmere program og tidspunkt kommer.

VEL MØTT
TIL MØTEPUNKTER!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar